Första riktiga blogginlägget!

Nu ska det äntligen ske! Mitt första inlägg ska nu göras…

Och vad kommer det att handla om då? Jo om mina tänder och min tandvärk, äntligen tar jag tag i mina tänder, ärligt talat har jag ju inget val längre men jag kan ju låtsas att jag gör det för att jag vill 🙂

Var hos tandläkare akut i förrgår igen, och har en tid hos ” min” på tisdag så då får jag höra vad som ska ske härnäst…

Hoppas på att få laga en som gått sönder lite och så kan vi fortsätta med rotfyllningen sen. Och dra min visdomstand.

Junie ligger just nu och sover, som det är lite rutin att hon gör. Hon sover mellan halv tre på morgonen till ca kanske två-tre på eftermiddagen, och sen är hon vaken med tupplurar. Igår var vi på stan med min kusin Maria och då var hon ju vaken mer än hon brukar under dagen så jag trodde att hon skulle somna tidigare igår men det som hände var att hon var gnälligare än vad hon brukar så, så var det med det!

Idag ska jag städa lite smått, vattna orkidéer och tvätta kläder!

Sofia

Kommentera

