Jaha, detta med att tekniskt förstå hur allt fungerar med en blogg tar lite tid för mig, men när man väl fattar så är det ganska enkelt verkar det som.

 

Ja, ja det blir ju inte mycket till blogg om jag aldrig gör några inlägg…

Så då kommer ett här nu då!!

Tjohooo!!

Så för ett tag sedan gjorde jag mitt första farsdagkort, som jag blev ganska nöjd med.

Jag hittade ett papper som jag visste att sambon skulle tycka om och sen var det ju ganska enkelt…

 

Här är framsidan

 

Och så blommorna…

Härligt med kontrasterande färger och att få använda lite ”hårdare” stil som blir lite mer maskulin, kanske?

Och så insidan, jag gör lite olika med dem, ibland lite mera och ibland lite mindre, men denna vart ju ganska snygg tycker jag!!

Tja, det var allt för denna gång!!

🙂

Kommentera

