Julkort!

I år är det första gången som jag gör egna julkort (om jag ska vara helt ärlig kan det nog också vara första gången jag skickar kort över huvudtaget…) (men jag älskar ju att få så då måste man även skicka!!)

Så här kommer först en översiktsbild över de flesta korten!

Det som är så mysigt med att göra julkort det är att man får lite julkänsla som man annars saknar lite nuförtiden…

Och Junie hjälpte till att ta kort på korten!! 🙂

Detta är nog mitt favoritkort! Det är enkelt men ändå inte på något sätt! Jag älskar att använda 3-D-kuddar under hjärtana det lyfter det hela tycker jag!!

Tagen kunde ju ha varit snyggare med jag har inte investerat i någon julstämpel än (konstigt nog…) Så det fick bli lite som det blev, och jag är på jakt efter en bra vit penna!!

Vita blommor med halvpärlor!!!

Det här kortet började inte bra… Jag hade hjärtan och stämpel och ville till att börja med inte ha så mycket mer, men det såg så himla tråkigt ut, så då fortsatte jag att sätta dit dekos och hade mig och tillslut blev jag nöjd! Jag tycker att det här blev ett ganska varmt kort!!

Jag är såååå lycklig över mina Promarkerpennor!!!!!!

Love, love!

Minsta storleken på mina spellbindershjärtan fick bli blommitt och sen lite stickles rock candy för att blinga lite extra!!!

Ja, då avslutar jag detta ”lilla” inlägg med ett av de första korten jag gjorde i år! Återigen 3-D-kuddar!! Och julgranen från Landstoken är ju bara sååå fiiin!!!

4 thoughts on “Julkort!

  1. Många fina saker du har här (inkl bebben 😀

    Visst är det ett lyft i dubbel bemärkelse när man sätter dit 3D-kuddar på vissa dekorationer? Jag gillar att använda dem (för att inte tala om allt som blingar… 😉

Kommentera

