Rosa julkort

Tre små julkort till hann jag med att göra…

Men nu blir det inga flera detta år… men funderar på att göra några nyårshälsningar med dem nya snygga Magnoliastämplarna!!

Första kortet

Ett enkelt kort, med juligt brunt band och snygga halvpärlor!! Dem är mina nya favvisar just nu!!

God Jul-stämpel från Tingtura och lite ljust rosa blommor med stickles på!! Inte så juligt, men i alla fall 🙂

Insidan, lite snöflingor och samma stämpel som på framsida. Jag blir så kluven ibland till insidor, men det är ju kul att göra någonting i alla fall…

Nästa rosa kort, fick bli ännu gulligare!! 🙂

Med minirosor och spets och pärlfloss! Härligt att gå loss lite

Närbild på söta motivet, där kransen har fått rockcandy stickles på sig! Blev väldigt snyggt, men det kanske inte syns så bra??

Sista kortet då…

Samma motiv men i andra färger. Sen lite ”pusslig” bakgrund…

Gröna halvpärlor istället för blad blev ganska snyggt tycker jag!!

Och jag bara frågar!!??

Hur söta är inte dessa små hjärtan?? Och så är dem ju perfekta för julkorten!!!

I like!!

That´s all for today!! 🙂

2 thoughts on “Rosa julkort

Kommentera

