Tavlor

Min kära storasyster, hon har inte mindre än fem barn och till dessa ljuva änglar gjorde jag varsin fototavla till i julklapp.

Tyvärr var det lite panik och jag hade ont om tid så det var inte avkopplande utan väldigt stressigt. (den femte gjorde jag bara ett par timmar innan vi skulle byta klappar så den hann jag inte ens fota…)

Hursomhelst blev alla barnen nöjda och glada och det var ju det viktigaste.

Jag börjar med den som jag tycker blev bäst!

Det är Sabina 8 år som är en liten sångfågel och som älskar att pyssla med sin moster 🙂 (min nya hobby är hennes nya hobby 😉 )

Jag blev nöjd med harmonin i denna, färgerna, blommorna, hjärtat. Jag hade ingenting i huvudet innan utan jag skapade efter kortet och höll det avskalat eftersom det var till henne. Blir det för mycket blir det inte bra!

Nästa tavla blev också ganska bra. Det är på minstingen Leo som är 3 år och valet av papper var inte så svårt….

Men jag trixade och fixade en hel del innan jag blev nöjd och den är ju med så himla avskalad att den nästan är tråkig. Men jag hade jättesvårt att få till hur allt skulle sitta iom att jag ville ha med mönsterpappret med som redan var som det var…

Sen har vi största syskonet Sandra!

Denna hade jag kunnat arbeta mycket mer på men jag hade tyvärr inte tiden, men försökte ändå få till en lite romantisk look.

Sist ut är Albin 10 år och denna vart jag inte alls nöjd med. Blääää vad svårt det är ibland!!

Men i stort sett ingenting blev bra och näe… och det är ju lite halvtråkigt att ge bort något man inte är helt nöjd med… men ibland blir det knaaaas!!

Ja, ja det kan vara bra att minnas sånt man inte blir så nöjd med också…

Ja det var det hele….

One thought on “Tavlor

Kommentera

