Countryscraps Cybercrop!!

Ja, hittills har jag hunnit med att göra en LO

Här kommer den…..

:

Du sover på min arm, vi hade många såna här härliga stunder i somras när Junie var pytteliten  🙂

Bild på blommorna!!

Jag spridde ut dem ganska mycket, det passade bra tycker jag!!

😀

En egen miniswirl!

Det vart så fjuttigt med bara blinget så jag prickade lite med… så att man skulle se swirlen…

En liten fjäril och ett par bebisfötter som fick dingla!!

Lite närmare bild på några av blommorna… och smutsade, skrapade och rullade papperskanter…

4 thoughts on “Countryscraps Cybercrop!!

  1. Vilken vacker Lo!! älskar de utspridda blommorna, har inte sett det förut så vilken härlig innovation… kanske vågar jag testa någon gång (och våga bryta mot de trygga blommarrangemangen…. hehe)
    Hela helheten på din Lo är underbar.

Kommentera

