Rosor i mängder!!

Igår kom äntligen min beställning härifrån

och jag blev så glad, så glad!! Nu har jag massamassa rosor och lite blad och påskliljor mm att använda!!

Och på måndagar är det ju min scrapparkväll så igår gjorde jag ännu en LO! Det är sååå himla kul!!

Jag gjorde ju såklart en rosranka!! Det var lite pilligt men om man är lite envis så funkar det ju ändå…fast jag var lite otålig  och det är ju då det blir svårt liksom… 😉

Sen har jag fått lite dille på att göra egna swirlar. Dels så har jag inte så många eller snarare finns det så mycket annat jag vill ha när jag handlar och även om jag tycker att swirlar är vansinnigt snygga så blir jag alltid snål när det kommer till dem… så jag gjorde en kombinerad av halvpärlor och liquid pearls, som inte alls är så bra egentligen men nästa inköp kommer att innehålle en pearl maker som jag har fått för mig är mycket bättre?? Denna som jag har gjort här blev väl ganska bra, men först hade jag tänkt att bara använda halvpärlor men även de minsta är för stora så att säga så man får inte riktigt till svängarna 🙂

Jag tycker inte att det riktigt framgår här kanske men detta hörn är bara sååå läckert, med alla papperna som går över varandra och sist fotot…

Jag har börjat gå ner mig i pappersträsket ordentligt…

Och här är en annan detaljbild. Fotot är ju lite distressat, men inte alls lika starkt som det ser ut här….

Så här kommer hela LO:n då!!

9 thoughts on “Rosor i mängder!!

  1. men wow vilken snygg Lo! Jag gillar också att göra egna rankor. Däremot misslyckades jag med min senaste swirls för att jag droppade av pärlorna med min PM för nära och de flöt ihop!!

Kommentera

