80-talsinspirerat!

Nu i helgen som var, var jag på min första scrappträff!!

Där träffade jag bland andra härliga Malin och det var supertrevligt!

Så himla trevligt att träffa helt nya människor och sitta och scrappa tillsammans, snacka om att man blir inspirerad och många är så himla duktiga så man inte riktigt vet vad man ska göra av sig själv 🙂

Hur som, en av Layouterna jag gjorde var till en utmaning på Forumet en 80-talsutmaning om man kan uttrycka sig så…???

I alla fall visste jag på en gång vilket kort jag skulle använda och sen fick det bli färger och dekos som känns 80.

En wellpapper-stjärna som jag har Distressat med faded jeans och sen glittrat lite! Små strålar av Pearlmaker.

Här har jag distressat tags med mustard seed och worn lipstick och sen använt Heidi Swapp masker i form av stjärnor och sen distressat lite till…. Syns även en Tingtura stjärnminiswirl!

Prickiga Primablommor, mer tingtura-swirl, lite Magnoliaglas, tyll, och en underbar glittrande hjärtbård!

Jag är faktiskt ganska nöjd, tycket att det glittrar lite chatrigt, discoaktigt!!

Och här är alltså hela härligheten på en gång!! 😉

Det var allt för nu, snart kommer det mer!!!!

Kraaaaaaaaaaaaam!!

3 thoughts on “80-talsinspirerat!

  1. Hej!

    Tack för din fina kommentar i min blogg.
    Hittade många fina saker i din fulblogg. Gillar 80- tals LO:n jätte mkt. Det var verkligen väldigt mkt 80- tal över den.
    //Ulwa

Kommentera

