Inte så lyckat…

Man kan ju inte alltid bli nöjd med det man gör, eller hur? Det blir bara inte bra helt enkelt…

Och jag tänkte faktiskt blogga även två såna LO:s här nu!

Den första var tänkt att bli lite Retro med ett inslag av humor… Retrokänslan har jag väl fått till ganska bra tycker jag men annars ser det inte så bra ut…

Tja lite detaljbilder trots att jag är missnöjd… 😉

Ja, något mästerverk är det ju verkligen inte…

Men vem vet, jag kanske sätter mig ner och fortsätter lite på den tills jag blir nöjd, eller börjar om i samma anda…??

Sen kör vi en till i samma inlägg 🙂

Denna LO är jag betydligt nöjdare med, men ändå inte…

Tja, vad säger man??

Det är lite … platt…

Det som är lite tråkigt är att jag älskar fotot, som togs med mobilkamera inne på förlossningssalen så hon är verkligen ny och fin. Så den bilden förtjänar ju med att scrappas om vid tillfälle!!!

Tja det var allt för mig idag!!
Kraaaaaaaaaaam!

2 thoughts on “Inte så lyckat…

  1. Roligt att se lite ”misslyckade” LOs oxå, även om jag tyckte dom va fina =) Men jag vet vad du menar, har ett antal sånna själv, som inte riktigt känns färdiga fast man vet inte vad som fattas heller. Men som du säger, en dag kanske man gör om dom eller fortsätter =)

    Kram

Kommentera

