Idag är det söndag, en härlig slapparsöndag, Junie ligger och sover och jag och Fredrik kollar på DH på DVD och nyss har jag sovit en stund 🙂

Skönt!!

Idag tänkte jag visa upp en Layout (den fjärde och sista som jag knåpade ihop på träffen förra helgen) som jag är riktigt nöjd med!

Hittade dessa underbara bokstäver på Scrapparazzi så de fick pryda den läckra wellpapp-tagen, sen är det såklart rivna distressade kanter… och en underbar spets som min mamma hade liggandes!!

Nyinköpt snygg swirl från…. (kommer inte ihåg 🙂 )

För bra längesen köpte jag olika ”figurer” i chipboard, men har liksom inte kunnat använda dem, har liksom inte fått till det… men här passade det! Så jag målade den i cracklepaint och sen………. distressade….

Ja här är hela då!

Tjingeling!!

12 thoughts on “

  1. Äh, glömde ändra bloggadressen i länken jag gav, har ju bytt blogg 🙂 Ibland går det lite för fort och är lite för tidigt på morgonen… men vad gör man när man inte kan sova? 🙂

  2. Tack för kommentaren 🙂 Gla ja blev..

    Ja visst är de försöker så gott de går men ibland slår de ut totalt… Saknar verkligen Emmelie men hon fick inte leva längre än 17 år… skulle blivit 18 de året :/

    😥

    Kram

Kommentera

