Dopkort

Ja, som sagt är det ju CC på countryscrap och det är väldigt roligt! Skoj att scrappa mycket här hemma på kammaren (eller köket där jag sitter…)

Ja i alla fall skulle man utgå från en skiss och det gjorde jag, ganska exakt med. För jag strulade med en sak och då tog orken lite slut när jag till slut kom på hur jag i stället skulle göra och då… ja.. ibland tar det sån tid att starta upp så man vill nästan bara få det färdigt…

Kortet i fråga, som lilla Klara (tremänning till Junie på pappas sida) ska få skickat till sig på sitt dop nästa helg:

Ja, inga konstigheter heter det ju…

Närbild på blommorna! Ja, jag älskar mina peralmakers just nu…. gör inte alla det?

Det var allt!!

One thought on “Dopkort

Kommentera

