Vårligt och svart…

Idag tänkte jag blogga två kort, det ena gjorde jag till en av mina systerdöttrar som fyllde år i början på april och det andra har jag gjort nu till Countryscraps CC som började i torsdags och håller på till söndag.

Här är alltså kortet till systerdottern:

Även om det är en söt hÄngla på kortet så tycker jag att det blev lite tufft ändå och ja just det, jag älskar tyll just nu!!!

Sen till vårkortet:

Och en liten detaljbild på blommorna

Två kort som jag är riktigt nöjd med!! Jag har haft lite svårt att göra kort ett tag, men nu har det lossnat lite igen!!

Kraaam!

6 thoughts on “Vårligt och svart…

  1. Så otroligt söta kort! Fastnade verkligen för den nedre stämpeln, den är helt underbar!!!

    Kram Helén

    P.S. Jag förstår inte varför du valt att döpa din blogg till Fulbloggen – allt är ju så fint härinne?!?

  2. Haha, fulbloggen ska jag nog ändra… Det är mest för att alla har så snygga bloggar och så och i början var inte min så fin alls, den har ju blivit bättre dock!
    Jag får se om jag kommer på något bättre namn framöver 🙂

Kommentera

