CC:ar för fullt!! :)

Ja, nu blir det två inlägg på raken här!  Börjar med det första!!

Hahaha!

Ja, alltså har gjort en LO utifrån en inspirationsbild och ja, jag höll på väldigt länge och vart väl inte hundra nöjd. Och så fick jag dessutom en massa hjälp av Fredrik med! Han har nämligen letat fram vingarna, skrivit ut och sen skurit ut de till en schablon till mig!! Två olika storlekar till och med!! Love!

Sen kan väl jag ändå förklara titeln med kanske… Silly faces anspelar då på mig som där på BB med en nyfödd bebis tyckte att hon gjorde så söta miner som jag måste testa och givetvis in i kameran… Ja så det är alltså jag som ser löjlig ut, Junie är ju bara underbar! Men det är ju ruskigt mysigt det där med blicken och fokus i början Hihi!!

Och så lite detaljer då!

Många blommor, blommor i lager på lager! och så lite pearlmaker så klart!!

Schablonen!!

Utstansade bokstäver i dekorationsgummi.

Och så en tillplattad pärla!!! (hm, katter fattar aldrig nåt! 😦 )

3 thoughts on “CC:ar för fullt!! :)

  1. Viiilken fin Lo.
    Schablonen blev ju jättebra, snällt av Fredrik. 🙂
    Den tillplattade pärlan var häftigt. Missen ville väl sätta sin prägel oxå. Så brukar även jag ha hemma men är inte roligt när det blir på ngt man ska ge bort.
    Kram Lousan

Kommentera

