Shopping

Igår shoppades det lite granna!

Dels kom det hem en beställning och sen var jag förbi på SkapaHobby är i stan och handlade lite…

Min käre sambo köpte den stora fina underbara fjärilstansen åt mig, som jag inte har ansett mig ha råd att köpa…Men har suktat efter den lääänge…

One thought on “Shopping

  1. Wow va mycket skoj du har handlat. Själv fick jag hem min Big Shot i dag. Ska bli sååå roligt att sätta i gång.
    Tack för titten hos mig. Det gör sååå mycket med en liten komentar. Eller hur.
    Trevlig helg!!!

Kommentera

