Nya stämplar!!

Åh, vad jag inte kunde hålla mig när jag väl upptäckte dessa stämplar varav en finns på det kort jag ska visa idag! Helt underbara är de!!! Och just nu färglägger jag med distresser och känner att jag mer och mer ratar Promarkerpennorna… jag fattar inte hur jag ska kunna bestämma mig? Men jag tror att jag är en penseltjej så…

Jaja lite detaljer då!!

Embossad swirl! Blir så läckert med vit embossing tycker jag!!

Här ser vi massa pearlmakerpärlor och en av mina nyinköpta stansar…

Blommorna, som ju alltid måste vara med! Lite olika varianter med några i flera lager och några enklare. Och så skeden!

Jag trodde länge att jag skulle kunna leva utan denna fjärilsstans, och det kunde jag… men till sist köpte min sambo den åt mig 🙂

Gnuggis, är ganska kul ju! Fick dessa med flera i en swap jag var med i!!

Och så en till ny stans… med popupfjärilarna… kanske inte använd så snyggt som skulle kunna just här, men det var mest en fråga om att få med den… 😉

Stämpelmotivet då!! Färglagt med distresser då, jag är ju nybörjare på dessa… så…

Och hela kortet då!!  Detta kort var sjukt svårt att få ihop, och jag började om några gånger men tillslut blev jag ganska nöjd men ändå inte helt hundra kanske…Jaja, mottagaren (sambons mamma) var nöjd i alla fall 🙂

Tjingeling!!!

4 thoughts on “Nya stämplar!!

  1. Vilket fint kort, härliga färger!
    Jag älskar också fjärilar och fjärilsstansen är en bra investering, tycker jag.
    Jag använder min flitigt. 🙂

    Ha en bra fredag!
    Kram Sara

Kommentera

