2 LO med 3!

Äntligen fått några LO gjorde igen! Först ut är en LO på mig och två näranära vänner. Fotot är över 10 år gammalt och taget sommaren då jag tog studenten och vi var på resa tillsammans i Karlskrona.

(Jag är lite trött och orkar inte skriva så mycket! 🙂 )

Jag hade lite svårt att komma igång… jag hade tre papper men visste inte hur jag skulle börja och vilket som skulle vara överst och underst och så…

Älskar min fjärilsstans! Skulle kunna sova med den under kudden. Här har jag skrivit våra namn på gul CS och sen stansat, liten hemlis så där 🙂

Skrivit datum med limpenna och sen embossat.

Älskar ju tyll och det där som sitter under som heter?

Blomtriol!!

LO nummmer 2. Lilla familjen som ”sover” den enda som sover är ju Junie så klart!! Sunkigt kort taget med mobil men det ljuvligt ändå på nåt vis!!

Embossat, kluddat och en uggla!!

Clearembossing blir så, så snyggt tycker jag!!

Ganska mycket bling, blommor, hjärta i wellpapp sirliga hörn osv…

4 thoughts on “2 LO med 3!

  1. Så mycket vackert du gör, jättefina layouter och kort! Får nog kika förbi här lite oftare tror jag! 😀

    Läste om din pysselkväll, har du en bestämd dag i veckan då du får pyssla på, blev lite nyfiken? Kanske skulle införa det hemma, fast om en kväll räcker? Det är frågan… 😀

    Kram
    Emmeli

Kommentera

