Kraftin Kimmie!!

Igår hade jag min pysselkväll för veckan!! Måndagar är bra dagar :D!!

Det blev en del gjort faktiskt och ett kort tänkte jag visa här nu!!

Att få till blommor tyckte jag var ganska svårt förut, det blev liksom inget liv i det… Men övning ger färdighet och dessa blomster är jag nöjd med! Svårast är att få till pärlflossen…

Men det är minirosor och lite retroblommor som jag stämplat lite på innan jag stansade ut dem. Och oj vad jag älskar mina rosenknoppar!! 🙂

Motivet då, mina nya favoriter!!! Färglagt med distresser… har nyss börjat så det finns en del skills att öva upp där…

Och hela kortet då! Med underbart mönsterpapper!!! Fixat och donat en spegel, den vart lite cool, den är lite frihandad så den är inte särskilt exakt… men den kom som ett infall…

Thats all!!!

8 thoughts on “Kraftin Kimmie!!

  1. Hej tjejen!

    Såå coolt kort, du rockar! 😉 Står du med i min rak-bok? Om inte & du vill göra det så kika gärna in hos mig & titta under etiketten rak så ser du hur du ska göra! =)

    Ha det gott, kramar Ulrica

Kommentera

