En massa frågor om mig :)…

Snubblade över ett formulär i denna blogg som jag blev lite sugen att besvara… 🙂

Så here it goes:

Hur gammal är du om fem år? 36
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Junie-Punie 🙂
Hur lång är du? 165 cm
Vilken är den senaste filmen du sett? Bröllopsfotografen
Vem ringde du senast? Mamma
Vem ringde dig senast? Sambon
Hur löd det senaste sms:et du fick? Är ni inte söta med en bild på mig och Junie ❤
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda sen en massa år
När såg du senast din mamma? Den 17 augusti, hon och mormor hade varit här och hälsat på några dagar och då åkte de hem!
Vilken ögonfärg har du? Brunbrunbrun
När vaknade du i dag? Typ kvart över sju…
Vilken är din favoritplats? Sängen 😀
Vilken plats föredrar du minst? Socialt obehagliga platser…
Vad skrämde dig om natten som barn? Mörkret tror jag och skuggor
Vad fick dig verkligen att skratta senast? Junie idag vid middagsbordet.
Hur stor är din säng? Stoooor
Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
Sover du med eller utan kläder på dig? Oftast utan
Hur många kuddar har du i sängen? Jag har två! Minst, gärna flera
Hur många landskap har du bott i? 4 ( Ångermanland, Dalarna, Uppland och Södermanland)
Vilka städer har du bott i? Härnösand, Mellansel, Krylbo, Sollentuna, Huddinge, Stockholm
Är du social? Både ock…
Vilken är din favoritefterrätt? Glass
Tycker du om kaffe? Ja
Vad dricker du till frukost? Just nu te
Sover du på någon särskild sida? Nä snurrar runt…
Kan du spela poker? njä
Tycker du om att mysa/kela? Ja
Är du en beroendemänniska? ? nä
Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja!
Vill du ha barn? Ja
Kan du några andra språk än svenska? Ja, men det är väl framför allt engelska sen att jag har läst franska, italienska och latin för ett par år sen kanske inte kan räknas…?
Har du någonsin åkt ambulans? Ja, när jag var nyfödd, alldeles ensam mamma fick inte följa med 😦
Föredrar du havet eller en bassäng? Haaaaaaaaaavet, i alla fall utomlands…
Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, saker till Junie och hobbymaterial 😉

Äger du dyrbara smycken? Nej det kan jag inte påstå

Vilket är ditt favoritprogram på tv? Top Model 🙂

Kan du rulla med tungan? Japp

Sover du med gosedjur? Ne
Vad har du närmast dig just nu som är rött? Vetekudden runt nacken
Flirtar du mycket? Hm, nä
Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej, har inte heller körkort
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Recept på pannkakor 🙂

När var du i kyrkan senast? I maj på bröllop
Vem var din favoritlärare på högstadiet? Min franskalärare tror jag…eller musikläraren
Hur länge har du campat som längst i ett tält? Campade massor som barn så i alla fall kanske 4 nätter? Kommer inte ihåg…
Vad lyssnar du på just nu? TV:n
Vem såg dig naken senast? Fredrik, eller möjligtvis Junie i morse kanske ??
Vad är det för färg på din tandborste? Rosa och silver
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Sambon Fredrik

Har du någon piercing? Nej inte nu längre har haft två!

Din största vinst? En jackpott en gång på en nätt liten summa :):)
Civilstånd? Sambo
Vilka hemsidor besöker du dagligen? Fejjan, svensk scrapbooking, kattforum, hotmejl, typ
Är du fåfäng? Jo emellanåt 😉
Vilket är ditt drömjobb? Jag vet verkligen inte…
Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Promenera på kinesiska muren
Vad har du haft för husdjur? Undulat, katter, vattensköldpadda och katter, katter, katter 🙂

Svär du ofta? Njäe
Sverige när det är som bäst? I årstidsskiftningarna!
Kan du åka slalom? Ja i alla fall har jag kunnat !! Hehehe
Vad har du ätit i dag? Äcklig soppa (tillagad av mig) och pannkaka
Vad har du för utbildning? Musikterapeutisk
Vilken är din bästa egenskap? omtänksam, organiserad och lojal
Vilken är din sämsta egenskap? lätt för att bli arg
Saknar du något? Större lägenhet
Är det viktigt att fira födelsedagar? Ja, mycket!! Stort kalas ska man ha!!
Vad gör dig ledsen? orättvisor, illojalitet och dubbelmoral
Vad gör dig glad? Massa saker!!! Junie, vackert väder, vänner, familjen osv
Vad ska du göra i helgen? Hälsa på vänner och dejta en kusin
Vad är det knasigaste du gjort? Kanske när jag gjorde ett stooooooort hjärta av stenar (pratar om flera meter stort) på marken till en kille som jag var lite intresserad av och så hans namn i det… 😉
Vad har du för laster? Socker
Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Knoppa

”Kopierar du listan till din blogg? Låt mig gärna veta då, så jag kan få veta lite strunt om dig med!!”

Kommentera

