Magnolia…

Jag har under en lång period vacklat, vad tycker jag om dessa stämplar? Ett tag gillade jag dem inte alls… men nu är jag kääääär!

Och alla härliga papper och dies och så vidare, det blir liksom bara bättre och bättre!!

Jag börjar med en bild på själva motivet! Färglagd med tombow-pennor!

En underbar fjäril har ju kommit, jag har den inte själv men jag fick några av en kompis!! 🙂

Roooosor och egenhändigt gjorda blad som jag såg i denna blogg 🙂

Och så en bild på hela kortet då!! Jag försökte verkligen göra det jättetjejigt!!! 😀

7 thoughts on “Magnolia…

Kommentera

