Halloweenkort!

Tja, vad ska jag skriva 🙂

Jag har gjort ett skak-kort med Halloweentema!Och så här ser det ut!! Kom på när kortet var klart att det kanske hade varit snyggare att göra tvärtom med papperna. Alltså mönsterpapper runt om och cardstock inuti?

 

Jag bara älskar min ugglestans och min nya lönnlövsstans med (det är ingen märkesstans och den tog CS väldigt bra!! Är inte det lite knasigt… 😉 ) Och så ser man lite av Tildas Lace som jag bara äääälskar! (hade inte tänkte köpa den men kunde inte låta bli…)

Flytande pärlor och lite skakmaterial!!

Och så motivet::::

 

Ja det var det hele!

Kommentera

