Icketraditionell jul…

Är en utmaning hos Scraplagret denna månad. Och rååååsa som är så fint! Så det var ju bara att knåpa ihop ett julkort då!

Detta kort tog mig lååååång tid att göra, och jag grunnade ganska länge på om det var klart eller om jag skulle sätta dit något mer, till slut bestämde jag mig för att det var klart… 🙂

Åkäj lite bilder då!!

Embossade snöflingor. Vita på det rosa mönsterpapperet och clear på den rååååsa cardstocken.

Rååååsa egengjord julstjärna, beskrivning finns här

Jag älskar mina dies från Magnolia! Och så ”kristaller” på tråd…

En av de nya julstämplarna: Mycket söt tycker jag 🙂

Och så själva ”underdelen” eller vad man ska kalla det på stafflikort?

Avslutningsvis en bild på kortet i sin helhet! Ett ganska enkelt kort egentligen men alla smådetaljer tog en himla tid att göra och så, så klart själva ihop-sättandet 🙂

 

Det var allt för denna gång 🙂

Kram

8 thoughts on “Icketraditionell jul…

  1. ÅÅÅh det är ju alldeles, alldeles underbart ❤
    Sååå fint julkort, å rosa…kan det bli bättre?? Nä 😉
    Vad fin den egna julstjärnan var! Jag måste nog testa!

    Kram kram

Kommentera

