Ruggiga vindar

Har det blåst ute idag men vi var ändå tvungna att ge oss ut och handla lite Junie och jag. Det var inte kul!

Mysigare är det att sitta och pyssla lite på kvällen! Det har jag fått göra idag! Hurra!!!

 

Så här blev det:

Några hemmagjorda julstjärnor som jag tycker är en riktig hit!

Den här underbara stämpeln är embossad på mönsterpapperet.

Några halvpärlor på rad:

 

Och så några rullar…

Och så motivet:::::

Och så här blev hela alltet till slut:

 

Jag känner mig nöjd i alla fall!!

😀

Kraaaaaaaaaaaaaaaam

4 thoughts on “Ruggiga vindar

Kommentera

