Födelsedagsswap!!

Ja, jag är detta år med i en födelsadagsswap på svensk scrapbooking! Himla kul grej! Vi är 12 deltagare så varje månad skickar alla paket till någon i gruppen och så när man själv fyller år får man en massa härliga scrappiga grejor!!

Min födelsedag var i måndags och jag skulle ha börjat jobba efter min föräldraledighet. Men lilltjejen var sjuk så jag fick vara hemma med henne och bara vänta på brevbäraren 🙂

 

Så nu slutar jag svamla och visar vad jag fick istället…

 

Först en översiktsbild! Här är alla härliga grejor! 😀

 

Av Jema fick jag detta urgulliga kort

Och dessa finfina halvpärlor och roliga stämpeln som jag satt och kollade på några dagar innan och blev lite sugen på 🙂

Av Maiden fick jag detta coola kort:

Och i present superfina swirlstämplar och härliga charms:

 

Av micmic fick jag ett ljuvligt kort i rååååååååsa, så fint!

 

Och så den enda dubletten, samma stämplar som ovan men dessutom jätteläckra rosor och pins:

Av Ica fick jag massor av minirosor och ett gäng halvpärlor! Precis som jag önskade mig!!

Av scraplinda fick jag detta fantastiskt gulliga kort, jag bara älskar det!!

 

Och till det ett gäng minirosor i olika storlekar och flera härliga band!!

 

Av AnnaS fick jag detta kort med de där läckra stämplarna som jag ännu inte själv testat, men nu ser jag ju hur coola de är!!

Och presenten bestod av en distressrefill, och en jättesöt stämpel:

Från AnnaS kom även en liten extra överraskning, vi är nämligen ett gäng tjejer på forumet som swappar med cardstock för att få ihop till en färgkarta (jättesmidigt att ha det ju) men i den sista omgången kunde jag inte vara med och tror nui inte att de gulliga tjejerna RAK:ar en till mig!! Jag blev så, så glad!! Så en liten bild på det med blir det 🙂

 

Jag sitter och undrar lite… fick jag allt detta av Kat? Jag kanske har blandat ihop nån av dessa grejer med vad någon annan skickat? Men hur som helst, bara en massa bra grejer är det!!

Av Petra fick jag detta fina kort!!

Och en jättebra och snygg grattisstämpel och annat bra!!

 

Från Citronlime kom detta bedåååårande kort!!

 

Samt en miljon blommor, halvpärlor och ett alfabet!!!!

 

 

Från Bellamio kom det här:

 

Nämligen ett kort och en matchande väska, hur fint som helst!! När Junie fick se dessa sa hon Wow, wow, wow i flera minuter och höll upp väskan och visade för oss 🙂 hur gulligt som helst!! Och i väskan låg:

 

Jättefina minirosor och en superbra stämpel!!

Och nu har vi kommit fram till det sista kortet, eller ja kort och kort jag skulle kalla det konstverk jag! Hur fint som helst! Kolla själva får ni se! (min sambos spontana kommentar var att ett sånt kort får honom att vilja scrappa, så Lillnettan du vet hur man får grabbarna till denna hobby 😉 )

 

Är det inte underbart fint!!!

 

Och i detta låg:

 

3 underbara stämplar från Rox.

 

Och vet ni, jag som precis tänkte att jag måste fylla på mitt förråd av minirosor och cherry blossoms…

Tja, blomburken är full igen!!

 

Jag tackar er alla för era jättefina kort och presenter! Jag kommer att ha användning för allt!

 

Och som grädden på moset. I måndags hade en av mina favoritbutiker en litet erbjudande och då slog jag till 😉 och handlade lite för lite av de pengar jag fick av min mamma i present. Så här får ni en bonusbild på det med!!

 

Så nu har jag massa nytt och kul att leka med och det ska jag göra nu!!

 

4 thoughts on “Födelsedagsswap!!

  1. Så många härliga presenter du fick!!! Förstår att du måste haft en alldeles underbar stund med att öppna allt.

    Sååå många fina kort tjejerna skapat till dig oxå 🙂 Duktiga ni är!

    Den där diesen du köpt för mammas pengar, den köpte jag oxå idag, hihi… Kan bli massa roliga saker med den:)

    Tack för bilderna!

Kommentera

