Min lilla gitarrist! :)

Ja i helgen som var så var jag på scrapträff!! Nämligen Stockholm city scrap! Det var min tredje gång jag var där och det blir bara roligare och roligare för varje gång!!

Denna gång var lite knasig för i 3 utlottningar vann jag 3 gånger… vad är oddsen för det liksom?

Så nu har jag en del att blogga framöver, och det var ett tag sen jag bloggade så jag har faktiskt massor på lut 🙂

Jag börjar med en Lo som jag slängde ihop i söndags. Jag bara gjorde hade ingen skiss och ingen genomtänkt idé när jag började utan det fick bara bli som det föll sig 🙂

Jag har hittat ett underbart guldembossingpulver som inte glittrar (som det iofs kanske ser ut att göra) utan det ser ut som smält guld och är skitsnyggt! Och cirkelstämpeln är en av mina mest använda stämplar 🙂

Ja, här en egengjord dekoration. Inspirerad av Tim Holtz die så klart. Jag har bara tagit två remsor mönstrat papper och vikt och vikt och vikt… sen en knapp och lite snöre, voilà!! 🙂

Ja, en ganska enkel LO. Med de underbara ”cirkuspappren”! Love!

One thought on “Min lilla gitarrist! :)

  1. Läckert! Och snyggt blomman blev!

    Jag älskar sånt där guldembossingpulver som blir som smält guld, en av mina första jag köpte (på Nya Zeeland av alla ställen…) blir så där perfekt, men de är svåra att hitta tycker jag. Vilket märke är det på din?

Kommentera

