En krona

Ja, häromdagen såg jag i en blogg en sån fantastiskt snygg och cool krona! Den satte verkligen igång mig och jag som annars brukar dra ut på saker var genast tvungen att göra en jag med 🙂 Fast i min egen tappning så klart 🙂

Jag fick fundera lite under resans gång och några saker kan jag ju göra annorlunda nästa gång, för fler kronor kommer det bli! Jag har flera på G i huvudet 🙂

 

Så här blev min. Jag tänker att jag kommer att ge bort den tillsammans med en blomma och då kan man dra ur tagen och skriva en hälsning där.

 

Ovansidan ser ut så här. Ett stort hjärta och lite bling.

 

Här ser man lite bättre hur blombuketten ligger där och tagen är bara instucken och sitter löst. Jag tyckte att det var lite kul att utnyttja ”insidan” 🙂

 

En eller två fjärilar måste man ju ha med, och jag har snyggat till dem med lite halvpärlor och guld.

 

Den andra fjärilen då 🙂 Samma upplägg med den 🙂

 

Borden nertill och också lite embossad 🙂

 

Tagen har jag tagit från ett par år gammalt papper, den som spar hon har hehe

Som sagt det här var hur kul som helst att fixa med, och det blir nog fler framöver 🙂

7 thoughts on “En krona

Kommentera

