Just nu är det CC

… på Scrappiz är det just nu cybercrop, man kan säga att det är som en träff över internet med en massa utmaningar! Hur kul som helst är det och igår gjorde jag mitt första alster. Ett kort till en utmaning där man skulle ha 3 av allt. Man får själv välja vad man vill ha med men om det är med ska det vara 3 gånger. Hm lite krånglig förklaring kanske… Jag visar istället!

Jag har använt: 3 papper, 3 färger, 3 blommor, 3 band, 3 distressfärger, 3 stämplar, 3 fjärilar och 3 pärlor x 2 = 3 på fjärilen och 3 i ett av hörnen.

Blommorna. Jag har gömt de vita lite under och färgat in dom lite.

Flera band på varandra!

3 stämplar. 2 gånger samma fjäril och en textstämpel. Fjärilarna har jag embossat med ett klart embossingpulver över rosa dyna så att jag sen kunde färga in distressrutan över fjärilarna.

Min nya favoritfjäril!!!!

Kommentera

