CC på scrappiz…

Japp det kommer bli en del såna inlägg nu… Alltså det är CC på scrappiz som gäller!!

En av tävlingarna går ut på att man ska använda band som dekoration på ett kort eller alter.

Jag valde att göra ett påskägg.

På just denna bild ser man kanske inte alla banden så bra, men det kommer 🙂

3 band har jag använt:

Ett vitt ganska brett band och ett randigt runt om och så tog jag ett gult på underdelen av ägget.

Sen en närbild på fjärilen. Den är målad med akrylfärg och sen crackle paint över.

Jag köpte ett paket med grungepaper när jag var på shoppingtur senast och det är så kul för det tål lite mer färgbehandlingar än cardstock.

Ett tunt lager cracklepaint över kaninbilden

Och så två närbilder på blommorna:

Snart kommer det mer uppdateringar med bidrag till CC:n

2 thoughts on “CC på scrappiz…

Kommentera

