NSD

Nu var det ett tag sen jag bloggade, har inte hunnit eller orkat riktigt… Men nu äntligen! Jag har även en del obloggade alster så jag ska försöka uppdatera lite mera nu!!

I lördags var det National Scrapbooking day, i USA. Här hemma har den väl inte slagit igenom ännu, men på några ställen kunde man hitta lite roliga utmaningar och utlottningar. Bland annat hos Scraplagret

Så jag har gjort en LO efter deras skiss.

Först några detaljbilder…

Igår hade Kamilla gjort en tutorial på en sån fin fjäril så jag var bara tvungen att göra en jag med, nästan likadan då. Ibland när man er grejer man vill göra så sätter man bara upp det på ”att-göra-listan” denna gång gjorde jag en direkt istället!

Sen jobbade jag med bakers twine. På lite olika sätt… Jag älskar öljetter och jag blev glad när jag hittade dessa röda (som jag hade glömt att jag ägde…) i min lilla öljettlåda 🙂

Sen släppte ju Tim Holtz de här småflaskorna – måsteha! Det blir ju jättefint att pilla in saker… Här blev det två minirosknoppar

Mönsterpapperen har ganska mycket färg i sig och det valde jag att plocka upp i rosorna också, jag tycker att det blev lite kul med mycket färg!!

Så här ser Layouten ut i sin helhet!

Nära dig alltid fick vara min titel. Dels är vi nära varandra på bilden och jag hoppas att vi alltid ska vara nära varandra! Min älskade lilla tjej!!

Kram och tack för titten!

13 thoughts on “NSD

  1. Grymt snygg LO, vilka söta små flaskor 🙂 Och ja, visst var den fjärilen toksöt….men är det inte lätt för dom små pärlorna att trilla bort när dom bara sitter fast lite på fjädern?? Måste testa dessa 🙂

Kommentera

