Kom och köp!!

Jag lägger upp lite stämplar till försäljning.

Ja, nu är det dags igen att rensa lite…
Jag börjar med att lägga upp lite stämplar som jag hoppas kommer till bättre hos någon annan.
Alla är ez-monterade om det inte står annat.
Jag står för emballage och köparen för porto. Och jag kan tyvärr inte ansvara för postens slarv.
Om det är någon som vill köpa många stämplar kan jag tänka mig lite paketpris 🙂

Jag krånglade till det lite när jag skulle lägga upp dessa till försäljning på ”forumet” så jag lägger dem här istället. Man kan svara både här och på forumet om man vill köpa nåt!

2 thoughts on “Kom och köp!!

Kommentera

