Nyårsscrappande

Så här var det… Igår utmanade jag och Malin varandra att vi skulle scrappa igår och att vi skulle blogga det idag 🙂

Lite kul var det och fram mot kvällen när jag ätit och så satte jag mig för att scrappa. Inte mindre än 3 LO:s och 2 kort blev det… De bara ramlade ut.  Jag brukar inte snabbscrappa, men någon gång ska vara den första.

 

Först två bilder på korten. Anna hade nämligen fått in några coola stämplar som jag kände att man kunde göra lite enkla men effektiva kort med. Så dessa kort är väldigt basic men stämplarna är så läckra 🙂

 

Stämplarna är ganska stora så det blev 2 ensidiga kort.

 

Sen kommer vi då till Layouterna…

Först en på Murphy. Jag scrappar oftast Junie, men jag har ett sånt coolt kort där han ser helt galen ut i kroppen så jag ville verkligen få det scrappat…

 

Det är en väldigt platt LO inga dekos utan bara stämplat och kluddat 🙂

 

Alltså jag älskar den här stämpeln, man kan liksom använda den lite var som helst och man kan leka ganska mycket med den. Det syns inte här, men förutom att jag ritat med rosa penna så har jag även duttat med silverpenna runt stämpelmotivet. Kul att bygga på själv.

Och så snygga splashar!

 

Ja, som sagt en del klotter blev det…

 

De andra två Layouterna är på Junie… lite vanligare att hon är med än Murphy…

 

Så det var allt 🙂

 

Kram!

5 thoughts on “Nyårsscrappande

  1. Jahaja…. nu får man se allt härligt som du satt och fixade med igår när vi hade ”nyårspartaj” hos Svensk Scrapbooking… *S*

    Jättefina kort och härliga LO-s!

  2. Galet snygga kort! Stämplarna är ju hur användbara som helst!

    Snygga LO´också! Jag blir lite avis på folk som kommer på att använda papper sådär… då menar jag ”skyltarna” från yours truly!

Kommentera

