Magnolia :)

Jag gillar Magnoliorna ganska mycket 🙂

IMG_6068

Och rosetter 🙂

IMG_6043

Jag har ingen mottagare till detta kort ännu, så jag har inte satt dit någon ”titel” ännu, det får komma sen 🙂

IMG_6067

Egenknåpad blomma. Jag gör såna ganska ofta men sen använder jag dem inte, så detta var ett trendbrott, det är ju liksom bara att sätta dit dem…

IMG_6069

Jag älskar mina små hjärtan, värsta nostalgin liksom 🙂

IMG_6070

Halvpärlorna på fjärilen är himla fina också tycker jag.

IMG_6059

Japp, detta var alltså mitt andra bidrag 🙂

 

One thought on “Magnolia :)

Kommentera

