En krans…

Ja, i denna utmaning ska man alltså göra en krans, och det tolkade jag väldigt fritt…

Det blev liksom två kransar, som sitter ihop… och blir en mobil eh, får se om detta blir godkänt. Men jag blev så inspirerad att göra värsta ”tjejiga” mobilen till min dotter som just nu bara äääälskar råååååsa och prinsessor och sånt…

IMG_6080

Allt är typ rosa men en del vita deljer fick vara med.

IMG_6081

En ”lampa” fick vara i mitten som huvudattraktion. Jag tänker både på såna där blommor som nästan ser ut så här, fast jag har nog bara sett dem i gult och orange eller såna där lampor som ser ut nästan så här och nu kommer jag inte på vad man brukar kalla dem…

IMG_6084

Den här jättestora och jättefina rosen fick jag i en födelsedagsswap för flera år sedan och den har inte kommit till användning förren nu. Men här passade den ju väldigt bra tyckte jag 🙂

Så, ja det var min ”krans” dottern är väldigt nöjd i alla fall och det är nog viktigast!

One thought on “En krans…

Kommentera

